COVID19パンデミックに端を発する新しいビジネス環境のなか、企業はそれぞれの立ち位置を模索しています。
サステナビリティは、この変革の時代に不可欠な要素となっています。
気候変動が企業にもたらすリスクとは?
カーボンニュートラル/ネットゼロを実現するために必要な行動とは?
サステナビリティにかかわる課題と市場力学とは?
見せかけだけの環境配慮に陥らないためには?
サステナブルを主張する製品の検証方法や適用方法は?
環境・ブランド・顧客にとって、サステナブルな製品はどう貢献するのか?
このサミットでは、サステナビリティに関する幅広いトピックを取り上げる予定です。
ぜひご参加ください。
OPENING KEYNOTES - JUNE 29TH
-
Introduction
-
Durability
-
Avoiding GreenwashinREENWASHING
-
Chemical Controls & Emissions Management
-
Organization Carbon Reduction
-
Social Due Diligence Program
-
Clarity for ESG Reporting
week 1 - on-demand series - June 29 - July 6
- Sustainable Packaging Material, Claims and Material Usage Monitoring
- SAC HIGG BRM: HIGG Brand and Retailer Module Overview and Insights
- Microfiber accredited testing for TMC and AATCC
- Textile Exchange Overview
WEEKLY on-demand series - June/July
Session 1 | July 7-20
Introduction of Restricted Substances List (RSL) & Manufacturing Restricted Substance List (MRSL)
Session 2 | July 7-20
Sustainable Chemical Management – ZDHC & BVE3 Overview
Session 3 | July 21-29
Sustainable Claims & Greenwashing – GOTS, TE, & BV Verifications
Session 4 | July 21-29
Organization Carbon Footprint & Energy Diagnosis